Timothy Tiah (cover image)
Timothy Tiah (avatar)

Timothy Tiah

Follow

Co-founder of Netccentric

February 2017

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Went droning last night again and took some beautiful pictures of the kl skyline.

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Just updated my blog please read!!!

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Hello!!! In the mamee royalty Kingdom of Malacca for a short getaway with the kids today. I really like Malacca. A really nice heritage city with great food.

  • post thumbnail
  • post thumbnail

OMG what's wrong with me. Had to rush out for a meeting today and couldn't find my wallet. So here I am. First time in years that I've left home without money or IC. I have to make a conscious effort to remember not to sit down at any restaurant and order anything.

  • post thumbnail
  • post thumbnail

For those asking what email app that was. It's the default yahoo mail. Hahaha. So just when you guys were thinking I'm so advanced and all. Turns out... Well. I'm not. OMG I just remembered yahoo was like my first first email. The first email address I had ever was crossbolt@yahoo.comWhy crossbolt? Well I was playing this robot game back then called cyber empires and crossbolt was a robot in the game. Hmm decades on I'm still playing a robot game.

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Waiting for my lunch meeting and trying to answer some of the emails you guys sent me. They're still coming in today and I think it's approaching 250-300 now guys. Okay I really need a cut off now or I'm gonna be answering emails for the rest of 2017 haha.

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from timothytiah. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)