Sherry 🌾 (avatar)
updated 1 month ago
Next

I'm going to be a Missus!

I probably won't be here when Dayre 2.0 launches because I don't want to pay for it since I barely use it anymore, but I've made a fair share of friends (both online and offline) here so I thought it'd be nice to share..

I'm engaged!

We woke up at 3am and I drove 1.5 hours up to the summit of Haleakalā to watch the sunrise! It was absolutely beautiful - we were above the clouds!

We were freezing because stupid us forgot to bring gloves LOL! They only let a limited number of people up to the summit; we had to camp to get tickets..

Anyway! So once the sun rose majority left because I think literally everyone was crazy cold, even those with blankets and gloves. Perfect time to take pictures!

This was the first shot we took! You can't see it since this is squared, but there was someone in our picture hahahahaha so he said ok retake!

HAND IN POCKET LOL but not sure why he didn't propose then maybe he wanna gei siao or maybe he kanchiong hahahaha but he went to check and he said ok againnn!

I was totally fine with it because usually I'll be the one who's like hmm not nice take again. Wait my hair funny take again. Can you position me in the center take again πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ So ok la give him chance to be annoying like me hahahahaha

And then, bam! πŸ₯°

I actually really don't like this picture cos if you brighten it my face is like HARH WHAT but I'll explain later!

He really knows me so well. I'm usually pretty hard to surprise just because I give/plan surprises a lot so I can get suspicious v easily. But! I'm not a morning person and this was with 5 hours of sleep so he got me when I was the least alert πŸ˜‚

His mini-speech was really sweet. He said it was a simplified version of what he planned it to be because it was too cold hahahahahahahaha so ridics!!! And no, I didn't cry... Gurl here was half asleep man HAHA I told him I'm a littleeeeee upset he proposed like that because I don't remember much I was so dazed! He said "that's the point" πŸ™„

And after I said yes, he tried to put on the ring BUT IT GOT STUCK HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

He said I told him my ring size 2 years ago tsk HELLO my finger got fat la sorry lor hahahahahahahaha but maybe the sizing is different? Think I gave him US size and this follows HK??? Dunno if it makes a difference???

CRIES 😭 When I look at it now I feel like crying 😭 I LOVE IT SO MUCH!!!!!!! It's a sapphire gemstone (blue's my favourite colour) and teardrop-shaped!

He told me when he went to pick out the stone, this caught his eye, and even after looking at many others, he came back to this so he knew it was THE ONE hahahaha! Omg I just realised it looks like πŸ’Ž!!!

And because I'm peranakan, he got this custom-made at the top because it resembles the flower you see in peranakan designs. So thoughtful I love him 😭😭😭😭😭😭😭😭

We're going to get it resized the day after we land in Singapore and then I can finally wear it! Stupid dude I was like should always get bigger not smaller what??? 🀣

The band is white gold and the thingy that's holding the stone is rose gold HAHA sorry la I rly dunno what it's called I'm not particular at all. He told me how many carats the stone is and I'm like "is that big or small????" LOLLLLL I really couldn't care less. I just hope he didn't spend so much..πŸ˜•

Sad I can't be a #dayrebride and can't scour for recommendations from y'all! If you'd like to share pleaseeeeeeeeee email me snoxydonkz[at]gmail.com thank you πŸ™†πŸ»‍♀️

It hasn't really hit me yet, maybe because I'm still holidaying hahahaha but I think it'll sink in when we're back & start planning for the wedding 😬

BUT YAS I'M SO HAPPY!!!!!!!!! πŸ₯³

Here's one of my highlights of my trip to Hawaii. If you know, you know 🀣

Day 106

Tuesday, 16 Apr 2019

136 20
luxistar (avatar)

luxistar Omg!!! Congratulations to you!!! So happy for you!!! 😍😍😍

1 month ago

taime (avatar)

taime Omg congrats!!!! So happy for you!! πŸ’•πŸ’•

1 month ago

janicxling (avatar)

janicxling Awh!!! Congratulations πŸ™†πŸ»‍β™€οΈπŸ’“ so happy for you! But sad that I won’t be able to read your journey of planning your wedding :( been reading your dayre for the longest time now!!! Hehe congrats once again πŸ’“

1 month ago

joyceforensia (avatar)

joyceforensia Congrats!

1 month ago

xsonder (avatar)

xsonder Omg SO SO HAPPY FOR U 😍 Please still go on that bread date with me πŸ˜‚

1 month ago

razorliketears (avatar)

razorliketears Congrats!!!!!!! So happy for you!!

1 month ago

diagonalll (avatar)

diagonalll Congratulations!!!πŸ™†πŸ»‍♀️

1 month ago

wishywashi (avatar)

wishywashi AWWW congrats!!!

1 month ago

carplate1030 (avatar)

carplate1030 Congrats babe!!! So happy for you! πŸ™†πŸ»‍β™€οΈπŸ™†πŸ»‍β™€οΈπŸ™†πŸ»‍β™€οΈπŸ˜πŸ˜πŸ˜ the ring looks gorgeous!!!

1 month ago

americano (avatar)

americano OMG Congrats girl!!! Im so happy for u!!!!!!

1 month ago

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from snoxydonkz. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)