SHENNY YANG (avatar)
updated 1 year ago
Previous
Next

πŸ‡°πŸ‡·Day 9 in Seoul!

12am
When your gf drunk af already and you're trying to pull her back into frame...

And then she accidentally slammed her whole body weight onto your arm aka MY SURGERY ARM HOLYYY CRAPPPP. That hurts. LOL. Which explained why I had this epic reaction in this photo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ OUCH.

Kiko!!

Oh this is taken right outside the KBS BBQ place at Itaewon I mentioned previously which was super 😍😍😍. I really wanna come here the next time round for Korean BBQ again!!!!❀ The meat is... Omooo so good!!!

Sexy Sru-be!!!

And then u have this swagger hiphop KikoπŸ˜‚πŸ˜‚


And then there's me, this loser who can't drink alcohol and can't really dance (cuz stomach still kinda pain) so I was at a corner looking at my friends having fun LOL🀣. I know its lame to go chill/hang since I can't fully enjoy myself but I just wanted to spend somemore time w my friends before I fly back to SG!! Gonna be at least a couple of months before I can see them again 😭😭 #overlyattached lol

1am
Went out of the club cuz it was really cold inside!!!! Kiko then had sudden cravings for ramen while I had cravings for seafood pancake!!!! LOL random. No street side stalls available so I guess ramen it shall be~~~ so we went to the nearest convenience stall!

Ramen for Kiko and Sru-be!!

And gimbap for me!!!! Ate only 4 pieces though cuz MUST CONTROL!!!!! Sian controlling diet is really shag af, esp when I really love food but I really cannot let what I've gone through go down the drain!!!

Hahaha so cutie. Sat outside the convenience stall to eat and lepak! So many others were doing so too πŸ˜‚πŸ˜‚ I love Korea mannnn


Done with supper and we went back to the club!

And June One came to find me too! This guy has such amazing voice omg HE SINGS SO SO SOOO WELL!!! And he's actually also friends with Krystal (from fx), sister of Jessica from snsd!!!😱
He told me he's gonna release his album soon and I really hope it'll do well!!! Can't wait to see him in SG the next time!!πŸ˜‰

2am
Decided to head home since I was getting really really bored~ last photo with Kiko while she sent me off to the taxi!! Can't wait for her to be in SG in August really omg!!😍

3.30am
Okay feeling kinda tired so imma go crash already!!!! Ttyl tmr when I wake up :) Oh ya, if anyone knows of any place which sells good seafood pancake around Myeongdong, please do let me know!!!! Thank you!!!πŸ’–

1.30pm
Good afternoon world!!!! This has been the view for the last 8 days from my bedroom😍😍😍 and it's really beautiful at night too!

2.45pm
Heading out now for a lunch meeting! And I know.... I am re-wearing my outfit cuz I realised I didn't bring/buy enough "long dresses" to cover my thighs. Lol cuz still got a little bruising and I wanted to hide it~~

Anyway!!! Omg my arms!!! It's still swollen and I didn't even edit it but it already looks so much slinmer than before. I used to always have to edit my arms to make it look like that LOLπŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•

No idea why my eyes are swollen 😭😭😭 it was so bad I had to wear shades out last night LOL. Today is alot better, not as swollen but rather puffy :(
I hope it'll get better soon!!!!

3pm
Lunch meeting featuring healthy Korean food somewhere at Itaewon! Place is called ilhoshik! My business partner told me this place is almost impossible to get a seat during peak timing cuz its really popular! Plus, everyone's about eating clean these days right? 🀣

23yr old and already driving a Porsche. And I am still..... ??? LOL. Srsly what am I doing with my life? I have no idea too 😭😭
But really thank God for placing people like Richard in my life, who gives me working opportunities together, giving me the space to grow! I can't wait for what's to come!!! :)

4.30pm
Here at Myeongdong to do some last min shopping!!!!!

FML WHY MY CREDIT CARD CAN'T SWIPE THRU?????

ITS FUCKING WEIRD LIKE 20MINS AGO I SWIPED AT ETUDE HOUSE. IT WAS OKAY. TRANSACTION WENT THRU.

THEN I WENT CLIO & SUDDENLY THEY SAY CANNOT SWIPE. CASHIER TRIED A FEW TIMES. CANNOT. I TRIED AT ANOTHER STORE ALSO CANNOT SWIPE WTF

THEN I CALLED CITIBANK TO ENQUIRE WHAT IS WRONG BUT THEY SAID NO ISSUES W MY CARD LEH😭😭😭😭

SO WHY CANNOT SWIPE?!?! IM FUCKING DEPRESSED RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!

Can you feel my rage and sadness and despair?! :(

5.20pm
Decided to head home instead since I can't buy anything 😭😭😭 so yup, home right now to pack my luggage since my flight is tomorrow. I DON'T WANNA LEAVE SEOUL😭😭
And lol what a mess.... Omg. Somemore packing while my stomach is still a lil hurting is kinda difficult. Like cannot bend ah, stretch ah etc

And after 40mins... SO MUCH BETTER!!! WELL DONE SHENZ
Lol

#shentravelogue #sheninkorea

9.30pm
Hi world. I just got up. BOREDDD. WHY AM I SPENDING MY LAST FRI NIGHT LIKE THIS 🀷🀦 had to eat medicine so decided to cook ramyeon lol so kelian

Actually I have a SG friend who's in town. Supposed to meet him to eat late dinner and then party but wah. Friday night, plus at gangnam. If anyone were to accidentally bang me, esp my stomach area i confirm flip. So on second thoughts, better not to go?
Just now nearly died already while squeezing on the train lol when someone's bag hit me😣

Day 174

Friday, 23 Jun 2017

85 2
Ultraviolencegirl99 (avatar)

Ultraviolencegirl99 I love ramen and Korean BBQ!

1 year ago

shennyyang (avatar)

shennyyang @Ultraviolencegirl99 YAY SAMEEEE😍😍😍

1 year ago

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from shennyyang. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)