R A C H E L (cover image)
R A C H E L (avatar)

R A C H E L

Follow

Daughter. Wife. Mum.

April 2019

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Good day cuz Ash and I slept till almost 11 this morning! Her school’s closed for staff retreat so I took leave to accompany at home and no regrets! We laze at home till 12+ before we took a bus to Central to buy her new colouring books. Was supposed to meet @w_endalim for playground date but I postponed cuz she needs to be resting at home!!!

  • post thumbnail

To my daughter’s favourite teacher,Thank you for the love, care and guidance the past one year. Thank you for helping Ashlyn to learn and grow to be a better person. Thank you for helping Ashlyn to make great improvements in just a year. It’s true when they say “all you need is 1 good teacher”. It’s true that a teacher is so so so important. My child loves her school because she loves her daughter. And I’m glad her teacher loves her equally too. It’s a pity she’s going back to hometown.

  • post thumbnail
  • post thumbnail

My ζˆ°εˆ©ε“ from the recent Sephora sale! πŸ˜‚It escalated from only 1 foundation to 3 more other skincare when I stepped into the store. Would have gone crazier if not for the Husband standing beside me. πŸ™ƒI actually prefer the original version of the foundation than the matt one. I still love it tho, just not as much. But it really gives a matt finish la, I don’t even have to set it with powder!Supergoop sunscreen cuz the reviews are soooo good and no regrets on getting it! I love it!

  • post thumbnail

The one of the 2 things I wanna get from the sales but because mom here slept before 12AM, I woke up with none left for me. πŸ™ƒ Decided to go to the stores and stock up on my it cosmetics foundation so yup, I haven’t bought anything from this sale. πŸ₯³

  • post thumbnail
  • post thumbnail

This one, woke up at 5AM (wtf i was sleeping really soundly) and whined to go to the toilet to pee! Told her to pee in the diaper, “no i don’t want!! I want to go to the toilet!” Told her I’ll bring the potty in, “no! I want to go toilet bowl!” And proceeded to cry. As much as I’m glad she’s ready to be off diaper at night, but I’m not ready cuz I’m just lazy. 😫 And she was so awake after peeing I’m so afraid my day was gonna start then. Thank god she went back to sleep. *phew* πŸ˜ͺ

March 2019

  • post thumbnail
  • post thumbnail

On the last day of March,We went to the bird park with the dayremummies!

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from rachelybq. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)