nik ๐Ÿ‘๐Ÿ‘…๐Ÿ‘ (cover image)
nik ๐Ÿ‘๐Ÿ‘…๐Ÿ‘ (avatar)

nik ๐Ÿ‘๐Ÿ‘…๐Ÿ‘

Follow

IM CRAZY AF #pray4dayre ๐Ÿ‘…

March 2019

  • post thumbnail
  • post thumbnail

o continuation from where I left off HAHAHAHA I rly have so little time to even breathe but I’m on the way to school now so ๐Ÿค™๐Ÿค™๐Ÿค™Coffee academics pizza not as good as I remembered this truffle mushroom pizza was damn dry wtf and the crust tastes like sky flakes IF U KNO what that is .......,,,.. it’s damn bad if u have to eat that for dinner sobs but I still love the ambience

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Cher Cher spent the entire day in NUS today tho she has an 8.15am tmr....... how blessed I’m to have friends who show up who shower me w love who make me feel so important!!!!!!!!!! been a hard period because of all the internship grind and project work and commitments and everything in between

  • post thumbnail
  • post thumbnail

FEEL GOOD POST ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

I’ve been so crazy stressed ahahah school rly but I am so overwhelmed w feelings!!! Throwback to 2 weeks ago where VIVI treated us to pollen @ GBTB

  • post thumbnail
  • post thumbnail

ready for my paper LATER ON!!!!!!! a feast!!!!!!!!!who the fk sets a paper at 5.30pm on a Saturday wtf cock block leh!!!!! Plus school now so noisy cuz OF open house xiao didi xiao meimei men pls be quiet abit THIS KORKOR HAS AN EXAM TO STUDI FOR!!!! FUXHAHAHAAHA ok kidding make as much noise as possible I’m home XD

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Mood I’m so incredibly incredible tired N dizzy I’m headed home!!!!! No hall tonight!!!!!!!!! Am v overwhelmed ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ and off insta too I hope u guys r doing gr8 dayre fam I luv yall

  • post thumbnail
  • post thumbnail

~ RECESS WEEK TINGS ~~~

RECESS WEEK AND ITS ALREADY FRIDAY OF RECESS WEEK BUT IM SO UP TO DATE CLAPS CLAPS!!!!And wow the elusive @queenofpizza noticed me! XD XD I just noticed this stamp the other day n I rly love it!!!

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from nickkstars. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)