mhπŸ’‹ (avatar)
updated 1 month ago
Previous
Next

$5.60 cashback is better than nothing!

😬😬😬

μ–΄ν”ΌμΉ˜ λ‹€μ‹œ 곧 λ§Œλ‚˜μž!! πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»

Speaking korean to a Japanese.

Feel like I’ve got not enough time to research!! But we can do it πŸ’ͺ🏻.

I didn’t want to do this 10yearschallenge thingy but my bro went to dig out his grad pic yesterday and it is exactly 10 years ago since he graduated.

Lol such a shitty fashion sense back then. B burst out in laughter when he saw this pic cos my bro sent it to the family group chat.

Best decision ever was to opt to get my braces done. I looked like I have a mouth overflowing with teeth 🀣.

And of course, we both gained fair amount of weight.

Come to think of it I haven even take my graduation picture yet!

Is it even necessary? Maybe we can include my niece together with my grandma now!

ε››δ»£εŒε ‚

In dreachong X superga today with my all white basket bag.

And in fact, all I need daily is just this amount of things. Lol!

She’s launching another slip on design for the same price at $139.90.

Will you pay $139.90 for this pair?

I doubt I will and I hope I won’t!

They have got mint this time round.
It gets quite ugly when it gets dirty especially the espadrilles part.

But white shoes are meant to be dirtied right!!! Haha.

Hope I can maintain because $139.90 for a pair of superga is honestly too overpriced.

This is the reason why I need SLGs. It’s not even an excuse. This is a need not a want.

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Still have space for my phone.

My third OSN apparel but this is the first in their prints.

Especially love the prints at the back!

I know the square top drawstring dress sizing is bigger than normal and a lot of people are selling on carousell. Quite a number of listing for this dress too.

I wonder why! Is it some really just buy to sell and earn that few bucks more? I see people selling for $136.

These humans really. 🀦🏻‍♀️

Thanks for the invite tonight @tofulove πŸ’•

Day 17

Thursday, 17 Jan 2019

40 8
thepacartans (avatar)

thepacartans Is it you booked flights to Japan!!!!

1 month ago

mintyvintage (avatar)

mintyvintage Wah that belt is so thick LOL

1 month ago

musingsofmei (avatar)

musingsofmei @thepacartans 对了!hahaha

@mintyvintage B said like WWE title belt 🀣🀣🀣

1 month ago

Kozonis19 (avatar)

Kozonis19 The dress looks good on you!! The print is v cute but wearable too. I always loved the packaging of OSN stuff plus their little extras thrown in!

1 month ago

floralsinmyloft (avatar)

floralsinmyloft @musingsofmei last time those belts very 桁葌 @mintyvintage i also had quite a few then wear with those V neck dresses from bangkok haha. are u all the same too??

1 month ago

mintyvintage (avatar)

mintyvintage @floralsinmyloft lol lol the kimono dress trend omg!! Throwback indeed

1 month ago

floralsinmyloft (avatar)

floralsinmyloft @mintyvintage hahahaha 🀣🀣 想当年!fun to be from the same era hehe

1 month ago

musingsofmei (avatar)

musingsofmei @Kozonis19 hehe thanks!! πŸ’• but the cons of a printed dress is that people recognised it rightaway and the probability of rewearing is lower than the rest hahah. Yes I love the packaging too :)

@floralsinmyloft @mintyvintage haha thick belts and kimono dress trend yeas!! Those elastic thick belts I used to own a lot 🀣

1 month ago

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from musingsofmei. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)