Lian Meiting (cover image)
Lian Meiting (avatar)

Lian Meiting

Follow

IG: @lianmeiting. www.lianmeiting.blogpost.com

October 2017

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Hey all!! Finally have some time now! After my japan trip, I returned back to office & was busy with settling my company's DND as I'm part of the organizing committee. ๐Ÿ˜…Now now, where do I begin? There's so many things I wish to update but I have no idea where to start.Hmm.. I'm now in my 23 weeks, which I'm 1 week away from being 6 months pregnant. Omg, that means I'm entering my 3rd trimester soon. ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑWhere did all the time go??So over the weekend SX & I went for antenatal class!

September 2017

  • post thumbnail

Giveaway!

Finally got down to taking picture & grouping the giveaway into 4 sets!Head over to my Instagram to participate!Good luck!!#dayrebeauty #dayremakeup

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Buying followers..

Decided today is gonna be a productive day.• just put a load in the laundry• take pictures of all the beauty products for my giveaway and post it up on my IG by today. • pack my outfits for my Japan trip • take pictures for 2 adverts• vacuum the floorAm waiting for the husband to come back from his viewing now before we head out for lunch. Luckily we had cereal & milk at 11.30am cause I'm already feeling hungry now!Anyway, just caught up on the whole XX exposing people buying..

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Blind date

Yay! Gonna end work already. And I'm hungry.. again!!Feeling quite excited cause I feel like I'm going on a blind date... ๐Ÿ˜‚With.. @missy___potts!I'm sure many of you used to follow her funny daily updates on dayre but shit happened and she had to close her previous account. She's been really sweet to get baby items for me from her outstation trips ever since she asked me about my baby's gender!Well, I can't possibly just meet her, take the things & go right?So.. I suggested dinner!

  • post thumbnail
  • post thumbnail

Baby boy or Baby girl?

Will be revealing our baby's gender today!Wanna make a guess if it's a boy or a girl??๐Ÿ˜‚So far there's been more people saying it's a boy on my IG dm-s.

  • post thumbnail
  • post thumbnail

18 weeks! Weight gain, Exercise, Bras

Hi hi!!Just hit 18 weeks today, or is it yesterday? So I'm like almost halfway here.. 4.5 months.. and guess what? 2nd trimester really is the BEST!! It's been almost 2 weeks since I start feeling normal and no more crazy morning sickness! Weeeee!!!Weight gain so far: 3.5kgI take my weight daily but I note it down weekly instead cause the weight fluctuates like mad, going up & down 1 kg depending on my dinner ๐Ÿ˜‚. 3.5kg seems to be right on track according to my "weight gain plan"..

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from lianmeiting. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)