Kaiting Cheng (avatar)
updated 7 months ago
Previous
Next

Weekend Happenings! πŸ’Ÿ G&R concert BAD ORGANIZATION!!!!

Sharing my wedding planner/stylist's promotion!! Te Planner is having a 20% off orders for their flowers if you order them before 31st March!!

The prices listed here are not discounted yet hehe so after discount will be a very good deal! ☺️

For #dayrebrides looking for #weddingplanner, I would really recommend them because Erica from Te Planner is so nice and they have really good setups! Do find them on Instagram @TePlanner as well :)

Their website is www.teplanner.com.sg and I love the simple yet elegant design! I can't wait to share their setup for me on both my solemnization and banquet! πŸ˜† #dayrewedding #dayrebride #weddingstylist

Another good deal to share!! Artistry is having a promotion where it's only $58 for a haircut and their signature (and very popular) treatment!! πŸ’‡πŸ»

You can get up to 30% off other services when you quote my name too!

Book an appt with them by drilling them an email to artistryhairsg@gmail.com or a call at 6221 9255. ☎️

Portico Host Brunch Menu πŸ₯ž

Saturday with Portico's new brunch menu, invited by Weikai! And great news, they're open on Sundays now too! #dayrefoodies #dayrefatties #PorticoHost #Portico

Photos are not edited so may look a bit dull but the food still looks so good right!!! It was!! πŸ˜‹

The granola with yoghurt there received many raving reviews with its combination of oats, nuts, seeds, berries and died fruits!! πŸ“ I'm sad I couldn't try it cause no yoghurt for my stomach. 😞

Waygu Beef Burger with peanut sauce, an interesting twist indeed! Paired with yummy fries. 🍟

Portico's Big Breakfast features a huge plate of beef sausage and pork bacon served with potato wedges, buttery bun and egg! THE POTATOES WERE SO GOOD we stole some from the other table HAHAHA

Fluffy hot cakes!! A nicely-textured mascarpone cheesecake complete with mixed berries, pay crumbs and sunflower seeds. And a dollop of cream for that finishing touch!

MY FAVOURITE brioche French toast with berries compote and maple syrup!!! πŸ™ŒπŸ»πŸ‘…

The French toast was v fluffy so nomz and the berries add flavour to the overall dish!!

Pandan crepe with vanilla ice cream!! I LOVE DESSERTS Y'ALL KNOW so this was awesome and actually the whole brunch menu is awesome possum slurps!!

Selfie with Zonghan πŸ’“

πŸ˜†

Trying to act like we're rock and roll for Guns & Roses concert at night haha! 😎

Does it look like we're trying to play the air guitar? 🀣

Photo spam coming up. Or down.πŸ‘‡πŸ»

🀷🏻‍β™€οΈπŸ€·πŸ»‍♂️

Hahaha not even acting — this is us most of the time. πŸ˜…

πŸ’

Bridesmaids Dresses @ Le Voeu πŸ‘—

Went down to City Plaza to get my #bridesmaids their dresses and ι‘ΊδΎΏ drop off my clothes at Refash as well! πŸ‘πŸ»

These are my girls holding on to their dresses haha SO CUTE RIGHT THE PACKAGING!!! So innovative as well!! They are on Instagram as @LeVoeuOfficial and their website is www.levoeu-official.com πŸ™ƒ

Le Voeu means 'The Vow' btw!! And also can you see the "Jesus Loves You" at the back? 😍

Close up on the cute bag!! So I chose mint for my girls because that will be our theme for our wedding! Mint and pastel to be exact.

We took photos but I'm not spoiling the surprise until our photoshoot and hen's party day!!! 😁 Yay excited!! The dresses are so nice and the girls told me it's really comfy too!! Good quality dresses are the best! πŸ‘πŸ»

Le Voeu has many gorgeous gowns and dresses we had a hard time choosing!! Plus they were so patient with us because it's not easy to do fitting for 5 girls at the same time!! Perfect service I'm so thankful my wedding partners have been so awesome so far!!! 😍😍😍😍😍

Le Voeu is located on the first floor of City Plaza, right at the entrance #01-110 so it's hard to miss the store! They are open everyday 10am - 9pm πŸ‘—

They have many pretty designs for short dresses too but we didn't look there because all my bridesmaids are very tall!!! Haha yes because all sports players!!!

But hor Ken's groomsmen all so short HAHAHA it's gonna be such a big contrast πŸ˜…πŸ€£

Boomerang with my bridesmaids!! I love this boomerang so cutez!! Although I look retarded but I always do so it's fine πŸ˜πŸ’πŸ»

Ostracized by my bridesmaids because they were discussing my hen's night!! 😯 Hahaha I'm glad I chose the right girls because I'm the youngest and can trust all of them to take care of me and do things well HAHAHA being eldest at home very tiring alr; it's good to be the youngest amongst them. 😌 #kentingweds

Guns & Roses Concert πŸŒΉπŸ”«

First thing first: Ken only bought the tickets on THE DAY BEFORE and he didn't tell me we were gonna be standing the whole way. I always thought it'd be a sit-down concert which I've attended a few times before! After I found out I was so sian haha anyway I was never into rock music lah but #wifeduties πŸ˜‡

It was so bad like this was my view of the stage wtf!! And our ticket cost $203 per ticket just to get this view???????????? Ok nvm, GNR v popz so their tickets v expensive nvm.

The amount of ppl was insane, the reason why one day before we could still get tickets was because the organizer, LAMC Productions wanna sell as many as they can so it was terrible!!!! There were 50k ppl inside here ok, and the TRAFFIC WAS SO BAD!!!! I have so many complaints idk where to start omg!!

Because it was outdoors, SO MANY PPL WERE SMOKING and I really hate it but I also can't do anything. There were long queues EVERYWHERE and after that night there were hundred over comments on LAMC Productions' Facebook page complaining hahaha.

Heard from Lyv that Kodaline concert was also organized by them and it was so bad also!!! I WILL NEVER GO TO ANOTHER CONCERT ORGANIZED BY THEM EVER!!!!

The very sad and sian part was..... all our phones no battery (i have two phones somemore, one for my property clients) and I called an uber but it can't find us and my phone died before it found us so we were stranded with so many people and blocked traffic and no taxis wanted to take us idk why.... did I also mention we got stuck in traffic for one hour before reaching the Changi exhibition centre even though we were only 3km away wtf.

End up we had to walk and walk and walk the long stretch of road around Changi airport, past the SAF ferry terminal and all the way we kept trying to flag taxis but to no avail. I was so sad I swear and so freaking tired!!!!!! 😭😭😭 toughest night of my life man.

Even Ken agreed haha and I really never walked so much before in painful biting shoes....

We arrived at Changi beach carpark 6 and luckily for us, Ken used the 1% battery left of his phone to call his dad to come and save us.

We had to wait 40 minutes for Ken's daddy to arrive from Sembawang and I guess the silver lining is that with all our phones dead we could talk to each other properly without any distraction!

We talked about our school lives, our O'levels and A'levels times and everything under the stars we could think of while we waited and heard airplanes pass by. ✈️

The ridiculous part was that the concert ended around 11pm and we alr LEFT EARLIER in hopes that we will be able to get transport out of the freaking ulu place but .... 😭😭😭

Even when Ken's daddy came to pick us at 1.20am (we walked for close to 2 hours wtf!!!!!) the roads were still jammed CAN YOU BELIEVE IT!!!!!!!

Anyway we reached home near 3am omg and ok at least Ken enjoyed some of the songs by G&R.

I wouldn't say I loathed the concert, but I wouldn't say I enjoyed it either because I only know ONE SONG which was Sweet Child haha but it was good to see Ken enjoying himself lah. πŸ’•

Meeting NTU Vball Girls 🏐

Sunday started out with lunch with my NTU vball girls!!! Because Zoe bear is back from Brazil for awhile!! She's still the same (albeit even more vulgar HAHA) and still super funny!!

SOOOO GOOOOD!!!!! Cheers to good food and great company!!

The next time we will be seeing Zoe is 1st Jan NEXT YEAR for her wedding omg how long!!!!!!!!! Poor Zoe is going back to Brazil haha when she told us how slack they were it's damn funny!!!

Like when she rushed her colleague for the papers, her colleague turned around slowly to look at her and said, "why, the vessel leaving tmrw ah?" LOL THEN SHE SAY SHE DUST HANDS LIAO SHE WILL TELL THE BOSS THE SAME THING HAHAHA

Yayz! ✌🏻 Really miss those fun & competitive times on court with them girls I know I can depend on whenever the ball comes haha 🏐

Grandeur Park Residences 🏘

After that I headed to Tanah Merah for agent duties with @enateo! This girl always brighten up my day cause she's so cheerful and nice!! πŸ’“

We had a good session of showcasing this new development Grandeur Park Residences with it's very competitive pricing to my client and here's wishing us all the best for closing! πŸ’ͺ🏻

Dinner with Ken's family over at Tebing Lane at Punggol the container restaurants! So many ppl and we waited so long for our food from D Grill. Didn't even get to have dessert from the dessert stall there because all their mango stuff sold out. πŸ™

Day 57

Sunday, 26 Feb 2017

9 7
triggerandbang (avatar)

triggerandbang does the hair treatment promo apply to me as well? 😁

7 months ago

kaitinghearts (avatar)

kaitinghearts @triggerandbang HAHA YES!! Go go make appointment with Elein!! πŸ’‡πŸ»

7 months ago

triggerandbang (avatar)

triggerandbang i just finished up my package with my current hairstylist! will go find her next month 😁

7 months ago

kaitinghearts (avatar)

kaitinghearts Sounds good! We can go tgt again!! β˜ΊοΈπŸ‘πŸ»

7 months ago

joycelynmusic (avatar)

joycelynmusic i am thinking down to go the city plaza shop to see.

7 months ago

kaitinghearts (avatar)

kaitinghearts @joycelynmusic Yes you should!! They have a wide range of really pretty dresses!! πŸ‘πŸ»

7 months ago

enateo (avatar)

enateo Good seeing on sundayyyy! 😍And omg G&R concert logistics sounded like a nightmare 😧I hope you weren't in heels!😰 We'll have more chances to Cobroke in the future!!!β˜ΊπŸ’“πŸ’•

7 months ago

Enjoy reading this?

Join our community! Download the app, and get updates from kaitinghearts. Remove this bar by logging in.

Download on the App Store (iOS) Download on the Play Store (Android) Download on the Play Store (Windows)